Automate your Marketing
with Womplify




 
ramzichen
sekolah atap aje
By: ramzi ani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 16-Oct-2009 02:54 Email | Share | | Bookmark
Perjumpaan Aidilfitri

 
 
 
View all 5 photos...
Tahun ni raya ke 3 jumpa mamber-mamber zaman sekolah menengah dulu ketika menuntut di KSAH. Semuanya dah berjaya dengan kerjaya masing-masing. Ada yang kawin dengan pasangan ketika kenai di alam persekolahan dan ada juga ketika belajar di Universiti. Alhamdullillah......semuanya berjaya walaupun ketika sekolah ada yang nakal dan ada juga yang kuat sukan. Aku ni dalam katogeri budak nakal dan kaki sukan lah...pelajaran...tauk tepi dulu..masa tu lah....Tapi bila dah tua ni...terasa plak betapa ruginya tak belajar sungguh2 dulu....


Keluarga Aku


Keluarga Dr. Nawar " Cinta Um"


Keluarga Asp. Alzafni " Cinta KSAH"


Keluarga Ramzan " Cinta Pandang Pertama"


Keluarga Un " Cinta UUM


Friday, 19-Jun-2009 07:23 Email | Share | | Bookmark
Bila dah jumpa sepupu....

 
 
 
View all 4 photos...
cuti sekolah lalu aku balik kampung.tak banyak gambaq yang aku ambik sibuk dengan projek sabun.bila petang dan malam baru ada masa nak tembak gambaq anak2.....
Ayah yang kemalangan dulu alhamdullillah dah hampir pulih....

sepu semua ini...

cium anak kecil

tok wan tersayang

nilah buh setoi....


Tuesday, 26-May-2009 07:16 Email | Share | | Bookmark
Jalan-jalan cari kebahagian

 
 
 
View all 9 photos...
tenang jiwa bila tengok pemandangan ni

hero dalam keluarga...tapi ade lelah sikit....

kasih sayang yang tidak ternilai

kalau darah daging kampung nak buat mcm mana kan

permata hati dah membesar

makan puas-puas bila sampai disini

jiran yang sentiasa hormat menghormati


Tuesday, 17-Mar-2009 08:35 Email | Share | | Bookmark
Meraka amanah daripada ALLAH

 
Meraka amanah daripada ALLAH

Sesungguhnya amanah ini amat berat...
Allah hanya memberi kepada mereka yang mampu memikulnya...
Pikul lah amanah ini sebaik2nya



Tuesday, 23-Dec-2008 02:00 Email | Share | | Bookmark
Zoo Negara 2008

 
 
 
View all 8 photos...
Jom pi Zoo Negara.......
kalau pi sini kena bawa lens yang panjang...kalau tidak rasa rugi dengan tiket yang dikenakan...RM15 seorang....
Anak2 mesti suka.....tapi tudialah...letih sikit berjalan ni...
kalau ada perhidmatan basikal sewa ke...bestkan....










[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net